Kızlar bebeklerinizi kaçta yatiriyosunuz? Biz 4 bucuk aylık 5. Ayın icindeyiz artık burda postlarda bazı annelerin saatleri dikkatimi çekti 7 de yatıran varmış bizim ki en erken 22;40 en geç 11 bucukta yatiyo sabaha kadar uyuyo emzirme hariç onun diisnda gündüz uyuyo uyaniyo yani ben mi yanlış yapıyorum daha erken yatmaz diye düşünüyorum