Merry25 ben sacimi cok taramazdim uzerinden tarardim saclarimin alti coplesik tuhum olurdu tararken de acirdi hep annemde oyle kestirirdi ama 13 yasina gelince kendim uzattim artik daha iyi tariyodum saclarimi oyle olmuyodu ilerde rabbim kiz evladi nasil ederse ben kestirmicrm ama. Annem gibi