Deletedmom_49 Ay benim yerleşme kanamamı görmedim ben hatırlamıyorum gülüm burda duydum bende, yani kadınız sonuçta benimde arada olur lekelerim her zaman, eğer geçmezse tekrarlarsa sürekli bir doktora gidersin belki küçük kistler oluyor banada olur arada düşer kendiliğinden öyle birşeydir önemsiz yani