Uerdem 1 ay öncesine kadar çok fazla direnmediğinden 10 gibi uyutuyorduk bu kadar zor dalmıyordu uykuya yorulmuyordu da sabah 8,5 da uyanırdı , şimdi geç saatlere kadar kalıyor o yüzden 10.11,5 a kadar uyuyor , gaz problemi yok patır patır çıkarıyor geğiriyor gayet güzel