Erz_2506 benim pompam manuel şuan ki 7 haftalık bebeğim galiba atak haftasından hiç durmuyor sürekli ağlıyor gaz sancısı + meme reddi problemi yaşıyoruz gazı çıkartınca açlıktan ağlıyor sakinleşmiyor sakinleşincede emzirmeye çalışıyorum emmiyor 3 gündür bu şekilde yoksa gayet güzel emiyordu mecburen artık sesi kısıldığı için ve uzun süre aç kalınca mama verdim onu gayet güzel emip 2 gülümseyip uyudu