Kızlar 29 aylık oğlum gece çok geç yatıyor. Sabah 9-10 akşam 12-1 resmen öğle uykusu gündüz 1,5 bazen 2 saat uyuyor. Daha erken yatmasını istiyorum ama yok napsam olmuyor iki gün gündüz uyutmadım 10 buçukta akşam zor uyuttum kalkıp ağlıypr derin uykuya yine geçemiyor sanki öğlen uyumuş gibi kalkıyor odadan çıkmak istiyo. Sonra tekrar öğlenlerinuyuttum ama öyle de gece 12-1 öğle saatinde uyuması da benim açımdan iyi oluyor iş dinlenme ama onun bağışıklığı gelişimi için akşam erken yatmasını nasıl alıştırıcam sabrım tükeniyor bazen. Şimdi bir dr videosunu izledim gündüz uykusunun çok da önemli olmadığını gece uykusunun daha iyi olduğunu söylüyor gündüzleri tamamen kaldırsam gece erken yatmaya zamanla alışır mı ? Sizlerde uyku düzeni nasıl öğlen uyutanınız var mı ? Sabah erken kaldırdığımda da aynı bu arada sabah 7 de kalksa 11 de uyur 1 de kalkar gece yine 11-12. Artık uyku düzeni otursun oda dinlensin bende ☺️