3MelekAnnesi3 Ben oglum bırakmazsa 34 ay emzirmek istiyorum tabi suan için böyle düşünüyorum cunku oglum daha 4 aylık ilerde fikrim degişir mi bilmiyorum degişse bile en az 24 ay istiyorum sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda 😊
Ayseege6156 3MelekAnnesi3 24 ay emmesi gayet yeterli bence diğeri çok fazla sonra kesmesi aşıro zor olur.. benim oğlum 11 aylık 4 aylıkken meme reddi yaşadık ve 1 ay uğraştım asla yenemedik .. sonra mamaya başladık mecbur inşallah sizin öyle olmaz istediğiniz kadar emzirirsiniz🌸
EmineB10 3MelekAnnesi3 ben de kızımı 24 ay emzirdim şimdi oğlum da emziriyom şu anda 25 aylık. hedef 24 tü onu tutturduk erteliyoruz bakalım ona ona mı zor geliyor bana mı belli değil
Banu- ikibebebiranne_ ben şeyi merak ediyorum sizin gibi 2 yaşına kadar 3 yaşına kadar emzirdim deniliyor ya bebekler o yaşta her şeyi yiyordur zaten. Sütünüz ne kadar geliyor peki yani ilk aylardaki gibi mi?
gezentianne Ayseege6156 3-4. ay meme reddine cok müsait kritik bir süreç o süreci başarıyla biberonsuz geçirenlere yolun sonu karanfil😬
AsyaElaa Ayseege6156 kızım 5. 5 aylık 2.5 aydan beri meme reddi ile boğuşuyorum ve bu gece itibari ile yenilgimi kabullendim. Mamaya başlıyorum yarından itibaren. Çok direndim ama olmuyor çok çok üzgünüm. İnşaallah bundan sonrası güzel olur. Lakin biberon reddi de yaşıyoruz. Ne yapacağımı şaşırdım
3MelekAnnesi3 EmineB10 ayyy ne güzel yaa 2 side emmiş benim ilk oglum 3 ay emdi sonra emmedi o içimde kaldı bu oglum emiyor sukur 😊
birtosbikannesiii 3MelekAnnesi3 en az 2 yaşına kadar düşünüyorum inşallah bu süreçte doğum kilomu da verebilirim biraz fazla kilo aldım çünkü
Ayseege6156 gezentianne ben emzirme danışmanıyla bile görüştüm duşta ayakta yatakta yani aspiratör altında.. yapmadığım kalmadı evde bi ara üstsüz geziyordum inek gibi 😅😂😂 ama yok olmadı başaramadık 😬 neyse çok şükür sağlığı yerinde gelişimide güzel olsun zaten şuan ek gıda hep genelde
hsyn 3MelekAnnesi3 azaltıp konusarak kestim hic sanci cekmedik ve oglum asiri meme ye duskundu 30 ay emdi… 3 yasa kadar emzirecektim fakat ilac almak zorunda kaldım 2-3 gyn emzirmemem gerekti birakmisken vermedim bi daha memeyi
alaimisema20 Hedefi kızım belirleyecek 😄 emzirebildiğim yere kadar devam 😍🙏🏻 14,5 aylık. Emzirmeyi bıraktırma düşüncesi bile beni üzüyor. 🥺 onu yanımdayken bile özlediğim zaman alıyorum göğsüme.
3MelekAnnesi3 Deletedmom_36 sebebi özel degilse neden 18 ay oldu canım ama üzülme yeteri kadar baya da emmiş