Ameliyat olmazsa her enfeksiyon geçirdiğinde yukarı kaçak yapma ihtimali var Buda böbreği çürütüyor. Amaç oradaki bozukluğu düzeltmek Ama ameliyatsız düzelme ihtimali de olabiliyor. Benim kızımın sağ böbrek kanalını da bozmaya başlamış doktor Ameliyat ederken fark etmiş oralarda stent taktım demişti.