VLDAN ben kullanıyorum günde 3 bardak ilk defa kullandım bi paketini yeni bitirdim hatta valla bizimde baya gaz problemimiz vardı sabahlara kadar süren ağlama krizleri çok şükür o bitti gazımızıda nerdeyse hergün çıkarıyor artık çok şükür gaz damlasıda kullanıyorum hepsi bir aradamı etki yaptı bilmiyorum tabi 😅