Kızlar 12 aylık bebeğime bağırdım ve korkudan irkildi, bu yüzden bugün çok ağladım çok üzülüyorum ve kötü bi anne olduğumu düşünüyorum.. o daha çok küçük ona bağırmamam gerekirdi, resmen kendimi kaybettim. Böyle zamanlarda kendinizi nasıl sakinleştiriyorsunuz?