İyigeceler hanımlar 11 aylık erkek bebeğim var bu akşam sağ göğsünde şişlik farkettim hafif kızarıklık var ucunda ve sert 😔 yenidoğan bebeklerde olduğunu biliyordum ama büyük olunca korktum. Aynı durumu yaşayan varsa lütfen yazabilir mi? Yarın doktora götüreceğim bekleyemedim bilenlerden bilgi almak istedim