Badeninannesi29 kayınvalidem yapmıştı kızım için. Buğday nohut bir kaç bakla daha onları karıştırıp haslamıştı. Ben yiyemedim 1 2 kaşık anca. Kızımın üstüne örtü tutup buğday dökmüştük. Sonra önüne makas, kalem, ayna, tespih koymuştuk. Hangisini tutarsa mesleği ileride öyle olurmuş 😁 kızım kalem tutmuştu. Kolu komşu çağırdı. Yanına börek kurabiye vs. Yaptık buğdayları ikram ettik. Valla bu kadar hatırlıyorum. Kayınvalidem ısrar etti yaptık yoksa yapmazdım.