MeteNaz 15 aya kadar yürümemesi normaldir, yürümeden önce emekleyecek diye bir kural da yokmuş bazı bebekler emeklemeden yürümeye başlarmış. Benim kızım da 10 aylık, bay bay bizde de yok alkış yeni yeni başladı, baba dede anni bu kadar yani öyle bi mantıklı kelimesi yok henüz, içiniz rahat olsun siz iletişimde olduğunuz sürece o zamanla zaten kendini gösterecektir gelişim açısından