Bebeğim 47 günlük kızlar biberona alıştı beni de emiyor ama keyif yapmak için. Emdiğinde doymuyor ve ağlıyor. Çok acıktığında memeyi kabul etmiyor biberon istiyor ağlıyor. Yakında keyfi olarak emdiği memeyi de bırakacak diye korkuyorum bu durumu nasıl düzeltebilirim