papatyaannee merhaba benim bebeğimde 2,5 aylık ve kolik. Bizde biogaia ve sampsiplex kullanıyoruz ama inanın bizde öyle bir etki yapmadı sancıdan çığlık çığlığa, hergün aynı saatte ağlama nöbetleri😔 Herkes bu ikiliye çok iyi geliyor diyor ama bizde böyle bir etki yapmadı valla çok özeniyorum rahatladık diyenlere ☺️ Nasıl kullandınız damlaları