Sezeryan izinde kıl çıktı benim yani normal mi lazere gidiyordum hamilelikte ara verdim fakat baya uzadı iz yerinde de çıktı korkuyorum ya neyle alıcam ben ne kullanabilirim yani beş buçuk ay oldu Doğum yapalı orayı alamıyorum halen tam olarak iyileşmedi kızarıklık dahi var var mı benim gibi olan 😔😔😖