_YanakReisinAnnesii Başına gelen var mı acaba ? Bebeğimde ki egzama için başlamıştık ama yan etkileri arasında böyle birşey varmış ve yan etki yaptı egzama ve çevresi beyazlastı vitiligo gibi acaba geçer mi bu beyazlık çok korkuyorum 😰😔