Ezojukk Dün akşam eşimle geceyarısı 4.5 ta zorla hamakta uyutup beşiğine yatırdık 3.5 aylık kızım kendi kendine gaz çıkartmasına kaka yapmasına rağmen hala çığlık kıyamet gidiyoruz gündüz gece hiç farketmiyor denemediğim ilaç , koca kari ürünü kalmadi desem yeridir denemeye de devam ediyorum, gaz yapacak diye suyla besleniyorum resmen ama yok bi doktor kolik dedi bi doktor değil cumartesi yeniden başka doktora götüreceğim bakalım gazlandikca meme istiyor meme verdikçe gazlaniyor paradoks gibi sıkışıp kaldık arada çok zor Allah size de böyle olan herkesin evlatlarina da sağlık annelerine de bol bol sabır versin 🙏🙏