Bebeğim 12 aylık 7. Ayından bu yana yanımda yatırmaya başladım o zamandan beri uyuturken kirpiğim kaşım saçım kafamda yolunmadık yer kalmadı burnumu da tutar engel olmaya çalıştıkça başka yerime sarıyor nefessiz kalıyorum boğulacakmışım gibi hissediyorum öyle böyle değil son çare hiç istemediğim halde ayakta sallamaya Başladım onuda istemiyor bazen başa sarıyoruz ilk başlarda bu durum hoşuma gitmişti kolik bebek olduğu İçin ağlamalarından katılmalarından gözü beni görmüyordu resmen bu çocuk beni istemiyor diye ağladığım oldu yanımdan ayırmaya kendi uyusun diye eğitim vermeye gücüm kalmadı ne yapmalıyım bu durumu yaşayan tavsiyesi olan lütfen yardım