ezgyy
1beden büyük cırtlı bez alıp, yara iyileşene kadar kullanın.
Gitmeden evvel banyo yaptırın. Çünkü bir kaç gün banyo yasak.
Evde mutlaka calpol olsun. Ateşi çıkabilir.
Dr. Bize(7aylıktı) dolven şurup yazdı, ağrı kesici. Onu içince rahatladı ve uykusu geldi. Sise yazar mı bilmiyorum.
Pipisi için de, Fucicort krem (antibiyotikli) onu pipi hariç beze de sürün. Yazarsa tabi.
Daha sonra Fucidin krem ile devam ettik. 2kremde antibiyotikli ve iyiydi.