Ceren255 Tuba tıkalı gibi ama hiç bişey çıkmıyo serum kullanıp otribebe burun temizleme aparatıyle çektim ama yok yani burnunda bişey yok 🤦♀️ ama tıkalı ve horluyo
Tuba Ceren255 benim oğlumunki de tıkalı ve bir şey çıkmıyor, dediğiniz gibi de horluyor. Polip varmış ve bu buna sebep veriyormuş, ameliyat ile alınması gerekiyor. Bir araştırın bunu isterseniz, inşallah böyle bir şey değildir sizde de🥴
Cennet-Kokulum Ceren255 Mevsimsel alerji olabilir. Çünkü benim oğlum da aynı alerji bölümüne götürecem.
Cennet-Kokulum Ceren255 25 aylık canım kış aylarında baya zorluyormuş yazın hafifler dedi doktor ama benim içim gidiyor çocuğumu öyle gördükçe gece olsun istemiyorum çünkü geceleri daha çok tıkanıyor. Çocuk immünolojisi ve alerji hastalıkları bölümüne gitmen gerekiyor
Ceren255 Benimoykum göstercemde 10 aylık daha öyle hemen büyüyen birşeymi ki horlaması bir buçuk aydır var fakat doktorumuz normal karşıladı ama benim içim rahat etmedi o sebeple kbb götürcem
Ceren255 Cennet-Kokulum anladım canım bi önce kbb gidiyin sonuç alamazsam büyük ihtimal alerjidir ozaman giderim dediğin gibi uyuyamıyorum bile rahat rahat yavrum sıkıntı çekince ama ben geniz etinden şüpheleniyorum ağzı açık uyuyo bu aralar yavrum
Benimoykum Ceren255 götür canım benim kızımın da oluyordu hepte özel hastane 2 yaştan itibaren de muaynaneye goturuyordum o kadar ilerle di ki artık orta kulak iltihabı geçmiyor sıvı birikmesi oldu üç yaşına girdi geçen ay ve 3 aydır antibiyotik devamlı kullandığımız halde düzelme olmadı geniz eti büyümesi bunlara sebep oluyormuş nasıl gözden kaçtı inanamıyorum ameliyat olması gerekir bir ihtimal kulak düzelir diye dua ediyorum geniz eti zaten alinacak sizde de ilerlemeson böyle çok zorlu bir süreç çünkü geçmiş olsun siz geniz eti büyük mü diye sorun doktorlar da umursamıyor bu ara onun için ya kamera ile bakıyorlar yada film çekiyorlar
Cennet-Kokulum Ceren255 Aynı benimki de öyle alerji tozu kullanıyoruz bir işe yaramıyor sanırım. Öyle yap o zaman canım belki dediğin gibi geniz eti de olabilir. Eğer bende alerji bölümünden sonuç alamazsam KBB’ye giderim