lilbabymom Kızlar ptesi bebeğimin 2. Ay aşıları yapılacak. Evde tekim şansıma eşim de nöbetçi o gün. Aşılar ateş falan da yapabiliyormuş ya şimdiden biraz tedirginim. Tecrübeli anneler önerebileceğiniz şeyler var mı
UcuBulunamayanBant lilbabymom ebemiz bana calpol ver bı çay kaşığı demişti calpol vermiştim ben şükür ateş falan olmamıştı sadece baya uzun bı sure uyumuştu aşıdan sonra
Baybymucize lilbabymom bizde ateş yapmadı korkmayın calpol alın bebekler için olanını hemen vermeyin ilacı ateşi olmaz belki zaten aşıyı yapan kişi sizi bilgilendirir calpol ver derse miktarını sorun mutlaka