Gulizar005 Yastık kullanımını doktorlar 2 yaşına kadar önermiyorlar zaten.Benim oğlum 8 aylık olacak 1 hafta sonra 1 aylıkten beri yüz üstü yatıyor hiç yastık kullanmadık . Çok da rahat şimdi istediği gibi uyuyor yan dönüyor sonra yine yüz üstü yatıyor. Nasıl rahat ederse :))