Narab oğlum 48 günlükken yaptırdık şimdi tam 2.5 aylık klampli oldu, sanırım bebeğim küçük oldugu için klamp büyük geldi ya da bana öyle geldi, kapak koyduk klamp değmesin oynamasın yerinden diye, 3 gün sonra klamp çıktı ama tamamen iyileşmesi 15 20 günü fln buldu, 10 gun kapağı takmaya devam etmiştik, ben çevremden hep klampli önerisi aldım doğum doktorum da dahil ama eşim keşke dikişli yaptirsaydik onun iyileşmesi daha hızlı olurdu dedi, bilemiyorum,