Merhabalar,arkadaşım adına yazıyorum
Oğlu şuan 9 aylık doğduğundan beri meme ile uyuyor emerek yani başka türlü asla uyumuyor gece beslenmesini bıraktırmaya çalıştı olmuyor gece 1 saatte bir emmek istiyor uykular haram oldu
Mama ile beslenen daha çabuk bırakıyormuş gece beslenmesini son çare mamaya başlayacağım diyor ne olacak böylr fikirleriniz var mı acaba ?