Bizimkide 4 buçuk 5 o aylardayken öyleydi uyku gerilemesi olmuştu hicbi şekilde uyutamiyorduk uykusu vardı besige koyuyordum anında basıyordu yaygarayı.cok zorlamisti o dönem.sonra bakmıştım atak haftasiymis muhtemelen sizinde öyle şuan.sabır diliyorum🙏şimdide 7 aylık buseferde diş sancıları oluyor ona huysuzlaniyor 🥴