annequzusu Arkadaşlar 2017 yılında açılmış iş mahkemem devam ediyor dosyam açık durumda .Hesaplanacak ücret 2017 yılında aldığım ücretle mi hesaplanacak yoksa 2022 yılındaki asgari ücretle mi hesaplanacak .Bilgisi olan yazarsa sevinirim .
Ebru-isil annequzusu Borcun oluştuğu tarih neyse ondan hesaplanır yani 2017 yılından alacağınız varsa o zamanki ücretten hesaplanır ama yasal faiz alınır. O zamandan beri süregelen yasal faizi avukatlık ücreti harçlar vs davanın kazanılması durumunda kaybeden taraftan alınır ana parayla beraber Dedi eşim. (Avukat adayı )
prensveprensess Ebru-isil mrb bende bisey sorsam bilgilendirir misiniz beni esim 3 senedir çalışıyo baska şehire tasinacagimiz icin çıkmak zorunda kendisi çıktığı icin tazminatını vermiyorlar var mi yapılacak bisey alabilir miyiz tazminat sonuçta taşınma söz konusu
Ebru-isil prensveprensess eşim şuan uyuyor ama ben kendimden örnek vereyim kendi işimden kendi isteğimle ayrıldığım için tazminat alma hakkım yoktu o yüzden alamadım ama bi başka arkadaşım çocuk yüzünden işten kendi isteğiyle ayrılmak istedi ama iş yeri yine de tazminatını verdi hatta tekrar gelmek istersen kapımız açık dediler.Aslında işverene bağlı birazda. Hatta burda da açıklamış baya bakın isterseniz https://www.kozcuogluevdenevenakliyat.com/tasinma-nedeniyle-isten-ayrilma-ve-tazminat.html