Merhaba kızlar benim bebeğim 20 aylık kız bebik, kilosu 9 kilo 79 boyu . Doğduğundada 2630 gram doğdu , birde 4 aylıkken süt alerjisi cıktı neyseki yaşı gelmeden atlattık onu. Şuan bişeye alerjisi yok herşeyi yiyebilir ama öyle deli gibi yiyen bi cocuk değil. Ne yaparsam yapayım kilosunu arttıramıyorum. Aylarca kilosu gram artmadığı oluyor. Doktora götürüyorum her ay kan değerleri çok iyi tahliller testler yapıldı herşey sağlıklı ama kilo alımı yok, doktor raporlu mama başlattı ama kattiyen mamayı içiremiyorum. Ne yaptım ne ettim onun ilk dudağına değişinde mama olduğunu anlıyor içmiyor. Napacağım şaşırdım valla bir akıl verin nolur