ada_21 benim bebeğimde 2ay 15 günlük bronşit başlangıcı vardı doktor antibiyotik verdi 1 hafta kullandım bebeğimin karaciğer enzimleri yükseldi her 2 günde 1 kan verdik her kanda yükseliş göründü yarın randevümüz var gastroentroloji bölümü bakıyormuş bu bölüme ultrason çekilicek çiğerlerne bakılıcak bakalım inşAllah düşüş olmuştur
Acilde ki doktorlara neden yükselir diye sorduğumuzda ilaçtan olabilir demişlerdi