Bebeğim 4 ay 27 günlük bu ara hep su içmek istiyor mamasını eskisi gibi içmiyor kaç saat aç duruyo icsede bitirmiyo zorla iciriyorum sadece mamayla besleniyoruz. Dişi kaşınıyor doktorumuz 1 buçuk aya çıkartabilir diş etleri şişmiş kabarmış dedi huzursuz bu yüzden ağlıyor iştahı da kesildi ama mamasını verince içmiyor elimi itiyor sinirleniyo hep su içmek istiyor bizim gibi olan var mı ne yapacağımı şaşırdım daha doktor kontrolumuze var oyuzden buradan tecrübeli annelere sormak istedim hava sıcak oyuzden su istiyor diyorum ama resmen doymak için mama yerine içiyor mamayı zorla iciriyorum önceden 1. Buçuk 2 saate bir içerdi şimdi 4,5 saat geciyo yarısını iciyo mamanin sadece uyandığı zaman iciyo bitiriyo