Merhaba anneleer:) çok stres yaptığım konu hakkında sizinle paylaşımda bulunmak istedim. Bugun sünnet oldu oğlum. İzmir Buca Tınaztepe Hastanesinde yaptırdık. Bir saat sürdü dikişli oldu. Ameliyathaneden çıktıktan sonra 45 dk odada bekledik.Lokal anestezi ile yapıldı. Çok ağlayacak canı acıyacak diye üzüldüm ama şuan maşallah çok iyi. Dün gece vazmıgeçsek diye düşünürken şimdi iyiki oldu diyorum. Bizim bebiş sünnet yapılırken çok az ağlamış ama odaya geldiğinde gülücükler atıyordu. Şimdide çişini yaparken canı yanıyor gibi ama ağlamıyor. Bezine pipisine denk gelecek yerine bebe yağı sıkıyorum sarma, pansuman yada bardak kapama yapma dedi doktorumuz. Günde bir kez kremini sürcekmişim ve çeyrek calpol vericem. Sünnet yaptıracak anneler içinizi ferah tutun stres yapmayın inşallah kolayca atlatırız iyileşme sürecini🙏