Dilek-09 Yaa 5 aylik oğlumun kapkara bıyıkları var o kadar çok ki dökülür diyorlar ama tık yok artıyor hata gören herkesin ilk bıyıkları çekiyor dikkatini dayanamayacam vuracam ağdayı ### ###
Sarikuzumalp Dilek-09 çok esmer bebeklerde oluyor genelde ama sıkmayın canınızı dökülür kimin ne dediğini umursamayın
Ayazinannesi3001 Dilek-09 yaa öyle deme kuzum olsun bıyıkları da olsun saçı sakalı da. Benim bebegiminde alnında aşırı kıl vardı daha yeni yeni düzelmeye başladı 11 aylık olucak. Kim nasıl görürse görsün. Senin nasıl baktığın önemli. Kendisine baksın herkes.
Remkoc Dilek-09 bebeklerde olabilir dokuledebilir cogalmaz ama kaladabilir bu kafaya takılacak birşey değil herkes sapsarı tüysüz dogmuyorki fotoğrafı varmı acaba büyüttüğünüz kadar varmı merak ettim :))
Elif1010 Dilek-09 Size babaannemin hurafesini söyleyeyim 40 gün yanımda kaldı her gün başka bir hurafe ile tanıştım ama buna inandım 😂 Bebeğim de kıllıydı çok sütüm vardı sağınca eline döküp sırtına bacaklarına falan sürüyordu 15 aylık şuan kılsız 😂 Ama ne kadar doğru inanın bilmiyorum
Dilek-09 Sarikuzumalp benim bebeğim esmer de degil kar gibi ama bıyıkları hani öyle dert ettiğim den değil dökülür mü acaba bu aydan sonra o yüzden yazdım 😊
Remkoc Dilek-09 atmak istemeyedebilirsiniz ama teşekkürler ve kafanıza gerçekten asla takmayın her haliyle çok güzel değil mi 😌🥰
Dilek-09 Elif1010 ben her emzirdikten sonra vuruyorum 😊 bu eskilerin dalga geçtiğim yok artık dediğim herşey çıkıyor ya en çokta ona yanıyorum 😂😂
Sarikuzumalp Dilek-09 öyle mi beyaz tenli bebekler de de olduğunu görmemiştim hiç. Dökülür tabiki ya biraz daha büyüyünce :)
Rikaa Dilek-09 agdayi vurucam derken saka yaptiniz umarim🥲 saglikli olsun biyikli olsun ne farkeder ki
Elif1010 Dilek-09 Vallahi öyle benden habersiz neler yaptı 40 gün bakıyorum oluyor ama hemen olmuyor daha küçük dökülüyor bebeklik kılları 🥰
Dilek-09 Elif1010 mesela bana diyorlardı bebeğin seni tanıyınca saçların dökülecek ona nasıl gülmüştüm yaa ama gerçekten de öyle oldu 😂😂😂
Oglusum1 Dilek-09 benimkinde de var çok hoşuma gidiyor erkeğim diye seviyorum 😂 takma milleti dökülüyor yavaş yavaş
Varsvegas Dilek-09 şükret bu kusur degil kim ne derse desin bıyıgı var dıye dert mi edilir benım bebegımde de var kız bebeklerde oluyor cok normal degıl mı bu