YadeeeeeAsel benim oğlum beni üç aylıkken emmeyi bıraktı zaten sütüm azdı ve bir mamayı bir süre yiyip daha sonra içmiyor, doktorumuz bütün mamaları deneyeceksin dedi ve bize biberon değiştirmemizi de önerdi. İsterseniz biberon değişikliği de yapın ben oğlum tekrar içmez gibi olursa diğer biberonu veriyorum, mama değişikliğinde sıkıntı olmuyor. Bence mama olarak similac gayet iyi ben çok memnundum ama oğlum istemedi belli süre sonra şimdi Aptamil kullanıyorum ondanda memnunum. Bebelac goldu kesinlikle tavsiye etmem kilo alımı olmuyor.