Merhaba biz prematüreyiz bu nedenle de yaşıtlarından geri kalmamak için fizik tedavi görüyoruz bebeğim şuan 7 aylık ve 6 aylıkken oturmaya başladı benim öğrendiğim kadariyla yattığında veya oturduğunda ayaklarını tutan ağzına götüren bebekler oturmaya hazır oluyorlarmis mama sandalyeniz varsa onda oturtmalı yerde çevresine yastıklar koyarak desteklemeli siniz zamanla yastıklarla bebek arasında boşluk bırakarak oturtmaya devam etmelisiniz ama bebeğiniz bir süre daha yapamazsa bir nöroloji doktoruyla görüşmenizi tavsiye ederim :) veya fizik doktoruyla ufacık bir yardımla bile bebeğinizi destekler ❤️🥰