Zynpzmra bende bebeğimin çeyreklerini bilezik yaptıracaktım arkadaşım kuyumcu bana hesaplandı 2 ay önce falan 3 gram zararın oluyor demişti gerek yok kalsın dedi yaptırmadım. Mantıksız oluyor bozarken kuyumcu kendi payını falan alıyor vs çeyrek olarak kalsın bence