anayimbenn Bu kokudan bir ben mi rahatsızım yoksa hepsi mi böyle kokuyor bizim mama da mı problem var. Kusucam kokusundan?
Ozlemaras anayimbenn Mama bozuk olabilirmi 1,5 yıl kullandım hıp2 hiç dediğiniz gibi bir kokuya denk gelmedim. Bence firmayla iletişime geçip teste gönderin bozuk olabilir
anayimbenn Ozlemaras Allah Allah başka mama açayım o zaman aşırı böyle peynir kokusu gibi bir koku bozulmuş peynir gibi