Oglumunannesiyim Oğlum sünnet oldu o kabuğu eşimin eline vermiş ler biz napicaz şimdi onu🙈😂siz ne yaptinz
tineanigra Oglumunannesiyim bizim de elimize verdiler 🙈 gömücez heralde ya çöpe atsan bilemedim pilava koysan hiç olmaz 🤣🤣
Kavruk_leblebi Oglumunannesiyim ben sakladım 1 ay oldu, kurumuş zaten sonra çöpe atarız hevesimiz geçince 😂😂
snowflake Oglumunannesiyim eşimin yeğeni sünnet olduğunda doktor annesine verip bunu 3 gulfu bir elham okuyun gömün demişti yanlış hatırlamıyorsam tabi