Honki_Ponki ilkbahar Neyyyy yapma bağa bunu kankim yaa neden giryon sen elengirli yerlere özletme bari kuzum kaç gün verdiler 😅😂🤭
ilkbahar Honki_Ponki kanki 3. Tartışmanın eşiğindeyim son yazdığıma bak 💆♀️ ya bu aralar nie böyle oluyo bilmiyorum ama bazıları var ki bişey demeden geçemiyorum 💆♀️😃 kanki gün vermediler sadece tartışmaları sildiler ama ben kendimi izole etmek istiyorum buralardan bi süre 💆♀️😃
Honki_Ponki ilkbahar tmm kuzum bende çok sık girmiyorum zaten bu gun daha anca girdim kendimi firenliyorum buraya girmemek için 😅
Hygge RuzgarMommys Bir de zeytinyağı daha ağır ve aromalı olduğu için çok daha az kullanılıyor bence, ben çok az zeytinyağıyla yaparım yemekleri, bir ara ayçiçek yağıyla yapalım dedik, zeytinyağından daha çabuk bitti yani 🤷
Annesi23 Deryadeniz89 valla biraz ucuza motor yağı bulsam yerim bu pahalılıkta biz kiiim yağ seçmek kim anca o bizi seçer 😌
ilkbahar Honki_Ponki zaten genelde aynı şeylerin fragmanları tekrar tekrar yayınlanıyo gibi bu aralar 😃 biraz gündem değişince belki daha güzel olabilir kanki buralar💆♀️
Honki_Ponki ilkbahar Valla öle nezama baksam hep aynı postlara benzer postlar görüyorum anlamıyorum bu postları hergün görüpte niye acıyolar aynı seyleri hala anlamıs degilim zaten her gün burda acılıyor aynı seylee tekrar tekrar yazmanın anlamı ne ki onun kine verildi benim kşnedemi verilsin diye acabamıki acep🤪😂😅😁🙈
ilkbahar Honki_Ponki ne bileyim ya ben de anlamıyorum kanka ama bu post açmak da tehlikeli hale geldi🌺🙂 birinle tartışırken açık aramak için profile girip arşiv taraması yapıp ordan da vurmaya çalışanlar çoğaldı 🙆♀️😃 tam bi gerizekalısın diyemediğimiz için tabi o da senin görüşün dediğimiz insanlar da çoğaldı 😬🤦♀️💆♀️ ama ben bu kullanıcı adımla hiç post açmadım açmıcam da birilerine arşiv taraması fırsatı vermicem 😂
Honki_Ponki ilkbahar Doğrudur valla ben bilmedigim seylerin yorumunu zaten yapma. Yaparsamda o nunla ilgili yada ona benzer postlar acmam zaten zaten post açmaktanda yana degilim uzaktan okuyorum bildigim varsa yorumluyorum burada eşimle olsun yada nebilim akrabalarım la olsun yok elti yok görümce yok kaybım yok kayın peder yok işte cinselik gibi seyler zaten bana ters ha acana saygım sonsuz ona bişiy demen ama bunları acıp sonra sanki bunları yazmamış gibi birinin postuna giripde degişik konusanlara da ayrıbi heyretler içinde kaloyorum. Söyledigini yaptıgını baskasınon postunda yapam diyenide gördük burda haklısın rezil olmaktansa vezir olmak daha iyi ✌️😁
ilkbahar Honki_Ponki ben de aynen çok bahsetmem onlardan ama yeri geldiyse benzer şeyler olursa üstü kapalı diyorum. 😃 Aynen neler gördük burda ya bazı şeylerde milletin ya sabrıyla ya da aklıyala dalga geçiyodu.. 😃
Metebeyler Deryadeniz89 ikiside değil ayçiçek yağını sadece kizartmalalarda pasta börek tarzı seylerde kullanirim yemeklerimi hep zeytinyağı ile yaparım..
Mom62626272 Deryadeniz89 yani bi fark göremedim ben ama yemekleri zeytin yağıyla yapıyodum kızartma da kullanıyordum