Aysktr Acaba normal mi ya 2,5 aylık arabada durmuyo pusette durmuyo dısarda durmuyo kapıdan cıktım mı basıyor yaygarayı böyle bebisleriniz var mı sizinde normalde tam tersi olması gerekmez mi araba falan hic sevmiyo
Alyosunannesi Aysktr cnm aynisi artik eşimle kafayi yicez kime drsek araba ile bebsk arabasnd durmuyor die kimse inanmiyor bizimle disari cikan kdar okdr kodkuyrm ki biyere gtmeye ama alistirmak icin gidiyrm agliyor herkes ban bakiyor garip garip sanki ac biraktim sanki dovdum gbi tobe tobe cok dertliyim bnde bu konudan.s
Annecik03 Aysktr uyutup öyle pusete koymayi deneseniz 🙏🏻 Ben ilk zamanlar bebegimi uyutmadan asla disariya cikmamistim korkumdan 🤷🏻♀️ Uyutup pusete baglayip öyle cikiyordum. Hatta garanti olsun diye beyaz gurultu aciyordum birde pusete bagliyordum 🙊 sizde deneyebilirsiniz? Daha cok kucukler ve korkuyor olabilirler. Pusetin icinde kundakda yapabilirsiniz 🙇🏻♀️ Puset kundaklari var ben yapiyordum baslarda suan hic yapmiyorum alisti 🤭 🥰
Cansutekbas Aysktr 40 insan sonra hep arabasıyla dışarı çıkardım her çıkışımda eve zor yetiştim hiç hiç hiç durmuyor çok ağlıyor evden çıkmaya korkar oldum, suan 4 aylığız ve hala aynı malesef😆
Asas Aysktr benimkide öyleydi canım 4. Ayda etrafı keşfetmeye başladıkça düzeldi şimdi arabayla giderken uyuyor . Biraz büyüsün düzelir inşallah . Ozamanlar çıkıyoduk sokak başından geri dönüyodum 😂😂
Aysktr Alyosunannesi aynen evet öyle böyle bi ağlama da değil neden kaynaklı acaba ya eve tıkıldım artık dısarı cıkmaya korkan biri oldum ne yapacağımı sasırıyorum mecbur kalıp cıktıgımda eziyet oluyo resmen
Aysktr Annecik03 çok cazgır hiç yemiyor bu numaraları nasıl hissediyor bilmiyorum denedim onları da kundak yapamıyorum hem sevmiyor hemde kalça çıkığı muhabbetimiz var ne yazıkki, 😔
Aysktr Cansutekbas su ana kadar gördüğüm bebekler ve benim kızım resmen kandırılmısım bende öyle olcak sanıyordum ama yanılmışım ne zaman düzelir acaba veya alısması için birsey yapmak gerekir mi ki 🤔
Ayaniz Küçükken evden çıkarken tam uyuma saatini bekledim ben.. o uyudu ben çıktım gözlerini dışarda açıyodu sonra birşeyler ilgisini çekmeye başlıyodu.. öyle öyle alıştı. Ben ev içindede bebek arabası kullanmaya başladım çok rahat ettim simdi hiç sesi cıkmıyor arabada
Dilaliya Benimde oyle.3 bucuk ayligiz.subatta dogum yaptim.havalar isinsin arabasina koyup gezicem diyodum.gezmek ne mumkun durmuyor ki arabada agliyor😥umarim gecici bir surectir kizlar 🙏
Seydameva Benim kızım 6.5 aylık hala öyle artık bi yere gidemiyoruz herseye ağlıyor 🤦🏻♀️ Arabada asla durmuyor hiçbir arabayı sevmiyor kalabalıktan hiç hoşlanmıyor 🤦🏻♀️ Ama yinede çok tatlı 🥰🥰🥰😂😂
AbdullahEmir Aysktr ay canım sorma aynı sorunu bizde yaşadık oğlum 7 aylık ve hala aynıyız dışarıya çıkıp gezmek resmen hayal bizim için
Burcin93 Aysktr bizde öyleydik zamanla alıştı birazcık benimki de avm de asla durmuyo çok ağlıyo karnını iyice doyurup uykusu varken çıkıyoruz bizde 😁