Kızlar herZaman balıketli bir kızdım. Yaşıtlarıma göre iri bir yapım vardı. Kilom her muhabbetle alay konusuydu. Sonra birgün rahatsızlandım ve baya baya zayıf oldum. Hiçbirşey yiyemiyordum o dönem. Sonrasında birden iştahım açıldı,yemekler beni mutlu etmeye başladı ve ben 7 li rakamları gördüm. Hamile kaldım ve 95 le sezaryan doğum yaptım. Şuan göbegim sanki hala hamileymişim gibi duruyor(10 aylık) ve bugün oturup kendimle konuştum,söz verdim. Artık aynalara bakıp mutlu olmak istiyorum,kilomu kapatsın diye sadece siyah pantolon giyinmek istemiyorum, eski özgüvenim geri gelsin istiyorum.. yarından itibaren çıkarıyorum pijamaları,açıyorum saçımın topuzunu. Değişim başlasın! Buda buraya notumdur♥️