Herkese iyi akşamlar, güzel anneler sorum var kızım 1 yaşına girmesine 2 hafta kaldı bir iki gundur farkettim ki kızımın göbeği kabuk bağlamış tüg yada kir birikintisi olarak düşünüyordum gün içinde bezini degistirirken cok hareketli oldugu için bakamiyordum ama o uyuduktan sonra telefonun flaşıni açarak inceledim, anladim ki içerden çok az akıntı olmuş ve o kurumuş 😔hemen yarına randevu aldım endişelenmeli miyim ? Başına gelenler var mı? Yardımcı olursanız sevinirim 😑😑