Eftelya32 Oğlum 2 ay 10 günlük üşütmüş dün öksürüyordu ama bugün çok şükür öksürüğü geçti bazen nefes alırken hırıltısi oluyor ve emdiği gibi kusuyor uyumuyor tecrübelerinize ihtiyacım var
Lulemom Eftelya32 doktora götür canım. Benim 4 aylık bebeğimde de hırıltı vardı video çekip doktora attım. hemen getir dedi. Çok şükür ciddi bir şey çıkmadı ama olabilirdi de. Riske atma hiç
wangel Hemen doktora götürün ilerlemesin. Benım kızımda üşüttü sağlık ocagı ilaç yazdı gectı ıkı hafta sonra yine aynı. Ve bronşit oldu bilmiyormusuz. İhmal etmeyin
Eftelya32 wangel Pazartesiye randevu aldım doktora götürecem peki bronşit tanısıni nasıl koydu doktor tahlil falan mı aldı