Deletedmom090 10 buöuk aylık bebeğim var şindiye kadar hiçbir dişi ateş yapmamıştı şuanda çıkartıyor ama bugün biraz ateşlendi. Başka bi sıkıntısı yok keyfi falanda iyi. Dişten midir sizce yoksa götürmeliyim ? 5.6. Dişlerde ateş yapabilir mi ?
NekwaSultan Deletedmom090 köpek dişleri dimi? Yapar canim onlar da zor çıkıyor benimki de 10 aylik 8 dişi var.
Srnkykc Deletedmom090 diştendir canım ama sana tavsiyem kehribar kolyeleri var agrı kesici özelliği taşıyor benim çevrem ve bende kullanıyorum ve çok işe yarıyor bebek için almanı tavsiye ederim diş çıkarırken felan çok kolay çıkarır ☺️
NekwaSultan Deletedmom090 Allah yardımcınız olsun zor oluyor ateşi dışında birşey yoksa sorun yok ates düşürücü verebilirsin. Bol su ver ve ilik dus aldir rahatlar annesi🤗
NekwaSultan Deletedmom090 rica ederim 3 güne kadar sürebilir ateşi bizim öyle oldu 3. Gün kendiliğinden düzeldi. Bilgin olsun cok kolay gecsin inşallah 🤲🏻
Minnakkuzum Benim oğlumunda aynı dişi çıkıyor yan kesiciler . Pazar gününden beri ateşi vardı. Bugün daha iyi ateşi ama şimdi de öksürük başlıyor sanki. Ilık duş,ince askılı bir kıyafet, odanın serin olması, bol su doktorumuzun tavsiyesiydi.
Deletedmom090 Srnkykc duymuştum evet şimdiye kadar çok zorlanmadığımız için almamıştım ama bu sefer lazım galiba 😏
Balannesi Deletedmom090 Diş ateşi 37.5 üstüne çıkmazmış eğer daha yüksek oluyorsa bir doktora gösterin. Benim oğlumda azıları çıkartıyordu çok önemsemedim ertesi gün 40 dereceyle hastahanedeydik bir boğaz enfeksiyon salgını var Allah korusun🙏🏼
Srnkykc Deletedmom090 İnstgramda kehribar sepeti diye bir site var çok güvenilir güvenle alışveriş yapabilirsin sertifikalıdır
Ayb Deletedmom090 diş bilinenin aksine ateş yapmaz baş bölgesinde ısı artışı yapar sadece. eğer yükselme eğilimide olan ateş varsa doktora görünün çoğu hastalık diştir diye atlanıyor malesef gmiş olsun
AyyuceGokcen Deletedmom090 Kızımın ilk dişlerinde sorun yaşamamıştım ama üst dişlerde ateş olmuştu.Tüm gün atlet ve beziyle bıraktım.Ilık bir duş aldırdım.Sabah ve akşam birerölçek calpol verdim. Ve sık sık ateşini ölçtüm geçti çok şükür.38-39lardaysa ihmal etmeyin götürün ama hafifse bu şekilde denge saglayabilirsiniz.Çok geçmiş olsun🙏🏻