Sevgili anneler, 3 gündür süren atesimiz vardı 38.8 lere kadar çıkıyordu, ilaçla düşürüyordum.
Dün kulak burun boğaz doktoruna götürdün 18 aylik oğlumu. Doktor kulagi hafif kizarik dedi sadece enfeksiyon dedi. Diş ten sanmıştım ateşini dedim o da olabilir diyor. Velhasıl antibiyotik verdi kullanıp kullanmamakta tereddüt ediyorum 6gun boyunca..
Azı disleri nezaman çıkar. Bizim toplamda 8 tane dışımız var. İlk azi disleri cikti.
Oğlum iştahsız bisey yemiyor. Kulagi akmıyor ateşide geçti çok şükür. Dun 1 kez verdim antibiyotik sadece.
Kulak akıntısı da olmadan enfeksiyon görülebilir mi? Kulağını tutup ağlamıyor sadece fazla huysuz napsam bilemedim…