Arkadaşlar elimde baby 4 bebek arabası var 6 ay önce aldım 2 yıllık garantisi var henüz kullanamadım pek pandemiden dolayı almak isteyen varsa yazabilir 500 t bırakacağım belki ihtiyacı olan alır bende kendi ihtiyacımı gideririm diye yazıyorum hiçbir kırık sökük yırtık bir şey yok