anna vallahi şuan 6 ay 3 gün hemşire kapalı diyince elimde mezurayla yaşadım doktora gidene kadar. Araştırmaktan uykusuz kaldım. 5.5 aylıkken rota vurulmaya gittik ve doktor bıngıldak açık dedi 🤷🏻♀️ Hatta 2 kez kontrol etti. 3. Ayından sonra bıngıldağı kapansa da normal dedi. Her ay baş çevresi 0.5-1 cm arası büyüyorsa baş tutma, tepki verme gibi davranışları normalse sıkıntı değilmiş. Doğuştan veya 3 ay öncesinde kapanan bebeklerde de kafa yapısını muayene ettirmek gerekirmiş. Ama kapalı doğup sağlıklı büyüyen hastaları da çokmuş.