Fulya0512 Ben bu konuda ebelere pek güvenemiyorum. Ebe bebeğimin bıngıldağı kapanmak üzere D vitamini pek kullanma dedi 4 aylıkken, kendi doktoru önemli olan kafa ölçüsü düzenli büyüyorsa sıkıntı olmadığını, bıngıldağın dışardan kapanmış gibi gözüksede içerden hemen kapanmayacağını söledi çok şükür bir sıkıntımız yok 😊