Merhaba güzel anneler🌸 Öncelikle bu krizde bu pandemi sürecinde ertelemekten yana olan annelere saygım sonsuz bende aynı düşünceyle iki yıla yakın erteledim.. Üç yaşında oğlum var, bir seneye kadar da taşınacağız şuan anneme yakın oturuyorum kayınvalidemler şehir dışında zaten. Anneme yakınken en azından ele avuca gelecek kadar büyütmek istiyorum. Kendimi hazır hissediyorum oğlumda paylaşmayı bilsin, onada arkadaş olsun istiyoruz. Birkaç aydır korunmuyoruz ama çok düzenli ilişkimiz olamadı yoğunluk yorgunluk derken… Geçen ay aklıma ovulosyon testi geldi, gününü tutturamamışızdır dedim. Adet bittikten sonraki altıncı gün yumurtlama oldu iki gün değerlendirdik sonuç yine hüsran.. Adet oldum hemde üç gün erken. Utanarak söylüyorum ilişki sırasında hala acıyor hala bebe yağı kullanıyoruz yoksa gerçekten canım yanıyor ilişki sıklığına bağlıyorum bunu.. velhasıl durum bu, çok stres yapmıyorum aslında sorunun bu olduğunu da sanmıyorum hatta başlarda olmayınca bi oh çeker gibi oluyordum malum üç yaşda pek kolay değil 😅 Ama yavaş yavaş merak ediyorum ne yapsam diyorum, Bir önerisi, bir bilgisi olan varsa paylaşır misiniz?