21.00 da gece uykusu için sallıyorum buçukta falan uyuyor bazen daha geç bazen daha erken salıyor yarım saate 1 saate gece öyle uyaniyor tam dalmıyor bi hareketlilik uykusunda bile sürekli sallanmak istiyo emzigi düşüyo gözünü açıyor uyanıyor en ufak tıkırtıda uyanıyor sizin de böyle mi bebişleriniz