Anneler merhaba. Bebeğim 50 günlük. İki gecedir kaçırıyorum alarmı duymuyorum. Şöyle akşam uykusuna erken geçiyor. 12 de uyandiriyorum emziriyorum. Sonra 3 civarı alarm ile kalkıyorum emiyor. Kendi de 5 buçuk 6 gibi uyanıyor. Emiyor. Sonra sabah artık. 8 buçuk ve sonra her saat başı kalkıp emmek istiyor.
İki gündür 3 de kalkamıyorum. Yorgunum sanirim. Siz nasıl yapıyorsunuz. Annem artık sen kaldirma acıkınca kendi kalkar diyor. Doğrusu nedir sizce.